donderdag 9 november 2023

Warme kerstwensen (46)

 Op deze donderdag heb ik weer een kerstkaart te laten zien, ik gebruikte de sketch van de huidige challenge bij Cheerful Sketches,  zie het maar als een extra voorbeeldkaart.


Bij de trui van Avec zitt3n allerlei kleine figuurtjes om de trui tot echte kersttrui om te toveren, ik vond het rendier nu wel grappig. Voor de neus en de lampjes van de slinger kleurde ik een stuk papier rood met Twinmarkers en schilderde er vervolgens glow-in-the-darkverf op, voor de boorden deed ik dat rechtstreeks op het witte papier. Vervolgens stanste ik de delen uit. Het geeft een geinig effect in het donker, alleen dat fotograferen is bijna niet te doen vanwege de superlange sluitertijd. Om toch een beeld te geven:


En in helemaal donker:


Best goed te zien toch.

Ik link de kaart weer bij 52 Weeks to Christmas 

Mijn moeder wilde graag 3 à 4 kaarten van mij om bij buren in de bus te doen, maar omdat ze niet kon kiezen en meer mensen bedacht die ze een zelfgemaakte kaart wil geven werden het 7 kaarten, haha. Ondertussen is mijn adressenlijstje gegroeid, dus ik heb nog wel een aantal kaarten nodig. Gelukkig kom ik morgen weer een kerstkaart laten zien. 

Ik kreeg nog verjaardagspost van Nelleke en Wies, dank jullie wel dames!


Sorry voor de belichting, weinig aan te doen nu. Grappig dat ze beiden in dezelfde kleuren zijn hè?


35 opmerkingen:

Irene zei

Enig die knusse trui mét verrassing in het donker! Jouw lijst groeit, die van mij wordt bewust steeds kleiner (moeilijk besluit maar géén keus).
XxIrene

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke kersttrui met de het rendier erop, te gek dat ie licht geeft in het donker
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Dit is ook weer een prachtige kerstkaart, moet ook echt aan de slag met mijn trui stans.

Hetty P. zei

Wat een super leuke kaart met de foute kersttrui.
Leuk zo met de glow in the dark.
Als je het leuk vind kunnen wij ook wel kaartjes uitwisselen, of is je lijst al te lang ;)
Fijne dag,
Hetty

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een gave kaart heb je gemaakt, vooral dat glow in de dark vind ik tof. Heel mooi gedaan. Wat leuk dat je kaarten op bestelling mocht maken voor je moeder en de kaarten die je nog kreeg voor je verjaardag zijn ook prachtig. Leuk dat je die hier nog laat zien.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

karin zei

Zo leuk dat truitje, en leuk met die details erop. Prachtig kaartje!
Geniet nog van je kaartjes voor je verjaardag.
Groetjes,
Karin

Diny zei

Wat een leuke kaart Angelique....en gaaf gedaan met de verlichting!
Leuk dat je moeder kaartjes bij je heeft besteld....dan kun je weer verder met kaartjes maken....het gaat maar door he!
Groetjes Diny

Elle-Jeanne zei

Leuke kerstkaart Angelique.
Leuk met de lampjes.
Groetjes Elle-Jeanne

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kaart met de mooie trui Angelique. Ik zag GerJanne in het DT weekend ook al bezig met de trui en het rendierhoofd erop, een beetje een priegel werkje, maar heel erg mooi resultaat. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid

Trijntje zei

Leuke kerstkaart met deze leuke trui. Een mooi effect met het glow papier. . Leuk dat je nog meer verjaardagskaarten kreeg. Groeten Trijntje

Trudy zei

Wow wat een super leuke en lekkere warme trui en wat gaaf dat het kaartje licht geeft!
Je hebt het druk gehad met kaarten maken als ik het zo lees!
Groetjes Trudy

De Breimeisjes zei

Wat leuk, dat die kaart licht geeft in 't donker! En bij daglicht is het ook al een prachtige en "warme" kaart!
Ik snap het wel dat de keuze voor je moeder lastig is :-)

Martha zei

Wat een leuke kerstkaart, Angelique
Leuk met die kersttrui en dat het licht in het donker geeft
Fijne dag liefs Martha

Annemarie en Merit zei

Wat geeft dat een gaaf effect, een super leuk kaart met die gave kersttrui , lekker warm motiefje...
heel leuk aangekleed.
Gezellig dat je er bij bent met een wekelijkse kerst/winterkaart.
Lieve groeten Annemarie en Merit DT 52WTC.

Antjes kaartcreaties zei

Wat een super leuke kerstkaart met het rendier op de kersttrui Angelique. Wat grappig om de boorden met glow in the dark te lakken. Op je foto's is goed te zien dat alles oplicht in het donker.
Succes met het maken van de kaarten voor je moeder.
Groetjes Antje

Marijke zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt! Ik vind die trui zo leuk! En wat heb je dat leuk gedaan met dat neon effect! Super leuk! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. groetjes Marijke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke kersttrui op je mooie kaart, heel vrolijk en wat een grappig effect met dat glow in the dark.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Sarah zei

Wat is dat leuk! Ik kocht pas voor jaro een dekbed met hetzelfde effect. Er staan beren en bomen op. In het donker geven de bomen licht. Heel leuk. Jouw kaart dus ook. Wat is de trui tof. X

Kaartenkraam zei

Wat een grappig spul is dat glow in the dark. De trui is hartstikke leuk.

groetjes van Ank

Marjan zei

Wat een leuk idee om die verf erop te gebruiken, superleuk effect en een heel erg leuke kaart met die trui, Angelique! haha, als moeders dan ineens zeven kaartjes meeneemt, dan moet je zeker weer aan de bak. Mijn lijst is ook gegroeid, maar nu is het echt streep eronder, anders lukt het me niet meer.

Wilma zei

LEKKER WARM en LICHT deze winterse trui met rendier en al. MOOI gemaakt Angelique.
Liefs, Wilma 😀👀😀

Caroline Cards zei

Leuke kaart en die trui met glow in the dark boorden is super!
Groetjes, Caroline

Doris knippenenplakken zei

Wat ene leuk kaartje met de kersttrui knap gedaan.Groetjes, Doris

GerJanne zei

Wat ontzettend gaaf! Die truitjes stans is sowieso heel gaaf. Ik mocht hem lenen en heb er meteen 6 gemaakt.
Wie weet ga ik er nog meer mee aan de slag. EN dat het met glow in the dark is bewerkt is en geniaal idee!

Henriët zei

Wat een leuke kerstkaart. Het glow in the dark is een hele leuke toevoeging. Zullen de ontvangers het ontdekken?
Ik denk dat er nog post onderweg is want ik zie mijn kaart voor jou nog niet op je blog staan.
Groetjes van Henriët

KarinsArtScrap zei

wat een gezellige en hele leuke kaart Angelique

gr karin

joke zei

Geweldig je glow in de dark trui, mooie kaart met deze leuke sketch.
Groetjes joke

Margreet zei

Wat een geinige trui op je mooie glow in the dark kaart.
Ik maak ook kaarten voor mijn moeder en dochter om te versturen, dus heb er altijd flink wat nodig.
Mooie kaarten mocht je nog ontvangen en idd toevallig dat ze qua kleur zo goed bij elkaar passen.
xxx Margreet

De Hobbykamer van Petra zei

Het is een superleuke kaart Angélique en het is prima te zien, ook in het donker.
Wel leuk dat je moeder ook wat kaarten nodig had. haha

Lieve groet, Petra

marian zei

Wat een super leuke kaart met die foute kersttrui, En dan die lichtgevende randen, Echt heel erg leuk. Succes met de rest van de kaarten.
Groetjes van Marian.

Nelleke zei

Haha, ik hoorde gisteren al dat mijn kaart gespot was, en dat hoe kan dat nou? Ik zou de kaart toch morgen plaatsen? ( dat nu ook gedaan, hihi) Moest natuurlijk even kijken op jouw blog.
Leuk he al die kaarten.
Jouw kerstkaarttrui is ook hartstikke leuk, ik hoorde gisteren van GerJanne dat die al zo leuk was. Maar goed dat deze bij ons niet meer te koop i, anders was ik weer voor de bijl gegaan.
groetjes, Nelleke

!neke zei

Super leuk die trui !!!!
groeten Ineke
DT52wTC

juffrouw Ooievaar zei

Oooo, die is leuk :)
Het wordt een beetje afgezaagd ;)
Maar ja, dan moet je ook maar niet van die mooie kaarten maken ;)
Groetjes Anita

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een gaaf idee!!! Ik heb dat spul deze week op mijn tafel gelegd maar nog niet gebruikt. Dit is echt inspirerend. Leuke kaart ook!

Jantine zei

Leuke kaart met die trui met glow in de dark-effect! Handig in de donkere dagen rond de kerst!
Het is een heel leuke sketch die je gebruikte. Mooie kaart, Angélique!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC