maandag 20 november 2023

Jarige schoonzus

 Gisteren was de zus van Remco jarig. Meestal maak ik een kaart met een hond erop omdat ze gek is op haar chocolade bruine labrador, maar dit keer wilde ik iets anders.

Mijn oog viel op de stempelset die ik van Emily kreeg bij de prachtige verjaardagsrozet. Er zaten ook nog waxzegels bij, maar die komen een andere keer aan de beurt. In de stempelset zit 3x het woord "yes", zo kun je het woord op verschillende manieren stempelen, o.a. in 3D. Mijn kaart werd zo:


Hmmm, ik miste nog wat.....

Ik heb met goudkleurige inkt een slinger gestempeld en gespetterd, dat stond toch wat feestelijker, kijk maar:


Het maken van een fatsoenlijke foto werd wel meteen wat lastiger, we doen het er maar mee.

Ik hoop dat de kaart op tijd is aangekomen.

Helaas weer niet... ☹️😢

22 opmerkingen:

Daphne zei

Wat een leuke set kreeg jij van Emily.
Het woord YES knalt van je kaart af.
Inderdaad, foto 2, met de gouden spetters en slingers is veel en veel leuker.

Margreet zei

Wat een gave kaart, Angélique. De YES spat van het scherm af, net als de 65. Je extra slingers en spetters zijn een goede toevoeging.
xxx Margreet

De Breimeisjes zei

Een chique kaart! Mooi gedaan, die extra toevoegingen maken 'm extra feestelijk.

Elle-Jeanne zei

Dit is een super gave kaart Angelique.
Leuk stempel.
Groetjes Elle-Jeanne

marian zei

Een prachtige kaart heb je gemaakt voor de 65 jarige.
Groetjes van marian.

Kaartenkraam zei

Ja zo met slingers en spetters is hij helemaal af. Gave kaart geworden!

groetjes van Ank

Martha zei

Prachtige felicitatiekaart, Angelique
Inderdaad de gouden slinger maakt het kaartje af
Liefs Martha

Irene zei

Strak, leuk en feestelijk met dat extra beetje goud!

XxIrene

Marjan zei

Ja! dat spetteren en de slinger is inderdaad wat het helemaal afmaakt! Gaaf die schaduw bij YES, een toffe en feestelijke kaart voor je schoonzus. Gefeliciteerd!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de grote tekst yes en de cijfers, sjiek hoor het beetje goud erbij
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Leuke felicitatiekaart!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie felicitatie-kaart Angélique. De goudkleurige accenten maken het inderdaad feestelijker qua uitstraling.
Lieve groetjes Miranda

juffrouw Ooievaar zei

Een leuke kaart en inderdaad de spetters maken de kaart af.
Heb jij dat ook wel eens, dat de post te laat bezorgd, jammer vind ik dat :(
Groetjes Anita

De Hobbykamer van Petra zei

Het is wel een hele leuke kaart en je brengt me op een idee. Ik heb die stempel namelijk ook ;-)
Het goud maakt de kaart af en hij ziet er prachtig uit.

Lieve groet, Petra

KarinsArtScrap zei

een super gave kaart Angelique

gr karin

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een gave kaart zeg. De stempel heb je mooi gebruikt. Het maakt dat ik er ook mee aan de slag wil. Haha. Echt heel leuk geworden zo.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Doris knippenenplakken zei

Een schitterende kaart , gaaf met de spetters maak het helemaal af.
Groetjes Doris

GerJanne zei

Het is een heel goed gelukte kaart! Mooi met die feestelijke spetters. In deze tijd moet je echt op tijd zijn met post, als je wilt dat ie op een bepaalde dag bezorgd wordt...

Trijntje zei

Hele mooie kaart heb je voor de zus van Remco gemaakt. Leuke afwerking met de fles wijn.Groeten Trijntje

Caroline Cards zei

Mooie kaart en die slinger maakt het helemaal af!
Groetjes, Caroline

Elizabeth zei

Je kunt ook niet altijd met een hondenkaart aankomen. En zo'n kroonjaar verdient zeker zo'n feestelijke kaart!

Freubelmina zei

Wat een goede aanvulling met de zilveren slingers, op zich was hij al heel mooi maar dit maakte het echt een stuk feestelijker!
Post is en blijft dramatisch 👎 Zo jammer …