donderdag 24 maart 2022

3D sneeuwpop

 Ik ben best trots op het 3D plaatje dat ik geknipt en opgebouwd heb, het is niet mijn grootste talent en deze bestaat nog wel uit 6 lagen.
Ik heb er mijn 14e kerstkaart voor kerst '22 mee gemaakt.



Doordat het plaatje uit 6 lagen bestaat werd het wel wat hoog ondanks de heel dunne foampads. Daarom heb ik het bovenste dp rond het plaatje met dikke pads verhoogd opgeplakt en langs de buitentande met veel dunnere foamtape, zo is het netjes afgewerkt.



Natuurlijk laat ik mijn kaart weer zien bij 52 Weeks to Christmas.
Ik ben blij met mijn groeiende stapeltje kerstkaarten.

22 opmerkingen:

De Hobbykamer van Petra zei

Superleuk en wat veel lagen.

Lieve groet, Petra

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje wat een leuk dp heb je gebruikt en een schattig plaatje en leuke details en zeker mooi geknipt
groetjes ellen

LisannesKaartenhobby zei

Prachtige kaart! Af en toe best leuk om weer eens een 3D kaart te maken. Echt fijn he die groeiende stapel Kerstkaarten, scheelt stress in december

Hobbygroet Lisanne

Anita van Deur zei

En zoef daar gaat de sneeuwpop de heuvels af, zie het zo voor mooi :) mooie kaart Angélique, fijne dag.

Annemarie en Merit zei

geweldig leuke kerstkaart.
Gezellig dat je er vandaag weer bij bent.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Freubelmina zei

Allereerst van harte gefeliciteerd met je kleinzoon Angelique, mooiste wat je kan overkomen, een kind van je kind 😍
En oef dat was schrikken positief op corona…fijn dat jullie ook aan de beterende hand zijn.
Je maakte een mooi 3D plaatje, wat ik ook vaak doe is nr 2 weglaten, deze kun je dan weer op een andere kaart gebruiken…
Deze plaatjes uit 6 delen maken ze tegenwoordig helaas niet meer…Het is een prachtige kerstkaart geworden xx

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Je hebt weer een prachtige kerstkaart gemaakt. Ik vind je 3D plaatje echt heel erg mooi gedaan, zo netjes. Mag je idd echt trots op zijn. Heerlijk he, al die kerstkaarten die al klaar liggen om te versturen :-)
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Hetty P. zei

Mooie kaart heb je gemaakt met het 3d-plaatje.
Een aantal jaren geleden was het heel gewoon om ze te gebruiken, maar dat wordt toch steeds minder.
Het is je goed afgegaan.
Fijne dag,
Hetty

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart met mooi 3D plaatje. Leuk papier!
Groetjes, Caroline

gerrie zei

Wat een enig plaatje, super en natuurlijk daardoor een prachtige kaart. Vroeger knipte ik ook altijd plaatjes, erg mooi.Tegenwoordig stempel ik, maar als ik er geen dies van heb dan knip ik die stempels weer uit en soms een beetje 3D. Komt toch weer terug hé.Groetjes,Gerrie.

Trijntje zei

Je hebt een hele mooie kaart gemaakt. Het plaatje komt mooie uit. Netjes geknipt. Dat is best een dingetje... Groeten Trijntje

Ria, zei

Wat een plaatje weer. En wat een hoop onzichtbaar werk zit erin. Chapeau!

Trudy zei

Wow 6 lagen dat is niet mis, 3d is ook niet echt mijn ding. Je kaartje is super leuk!
Leuk dat rondje waarin het plaatje is geplakt!
Groetjes Trudy

Doris knippenenplakken zei

Wat een super mooi 3d plaatje , schitterende kerstkaart Angelique!
Groetjes Doris

karin zei

Heel mooi met die sneeuwpoppen erop. Leuk effect om het dp ook verhoogd op te plakken.
Groetjes,
Karin

Diny zei

Heel erg leuk gedaan....het is je goed gelukt om er een prachtige kaart mee te maken!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Schattig dat 3d plaatje en mooi opgewerkt Angélique. Een leuke kerstkaart heb je ermee gemaakt.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Antjes kaartcreaties zei

Super leuke kerstkaart met de 3D sneeuwpop op ski's Angélique.
Ik ben helemaal fan van deze 3D plaatjes.
Goed idee om het voorste dp verhoogd op te plakken, zo krijg je nog meer diepte in de kaart.
Groetjes Antje

Jantine zei

Leuke kaart met dit lieve sneeuwpopje, Angelique! Leuk gedaan zo met die cirkel ook.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Daphne zei

Wat een leuke kaart, zo gezellig en lekker vrolijk.
Ik heb dit knipvel ook, met deze sneeuwpop. Ik gebruik vaak alleen het laatste plaatje van de knipvellen, want al die laagjes knippen, brrr, niks voor mij.
Maar nu ik dit zo zie denk ik wel, het effect is wel heel leuk.
Nog bedankt voor je mail gisteren, haha, ik heb de fout maar meteen aangepast😉

!neke zei

Wat een leukerd !!!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een schattige kerstkaart heb je gemaakt. Bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.