donderdag 10 maart 2022

Kerstkaart nr. 12

 Ik maakte alweer kerstkaart nr. 12! Dat gaat goed zo!
Het idee dat ik in mijn hoofd had was mooier dan de realiteit,  dat heb je zo wel eens.
Toch vind ik hem wel leuk genoeg om op mijn blog te plaatsen.




Ik sneed vier vierkantjes die ik tussen embossingfolders legde die een beetje kerstig aan doen, die vierkantjes sneed ik diagonaal door midden. Ik plakte ze met ruimte op een vierkant groen glitterpapier, knipte een plaatje van Yvonne Creations in 3D uit en lijmde dat in het midden van de kaart. De tekst stanste ik uit rood spiegelkarton.

De afstanden tussen de driehoekjes heb ik niet helemaal gelijk gekregen zoals je ziet, al lijkt het op de foto wel erger dan in werkelijkheid. Ik had dat denk ik beter kunnen doen door een liniaal diagonaal op de kaart te leggen zodat ik meer richtlijn had.
Ik link deze kaart bij 52 Weeks to Christmas en bij Dutch Card Lovers waar ze een overwegend witte kaart willen zien, als deze kaart niet wit genoeg is, hoor ik dat wel.

Mijn kleinzoon zit nog lekker warm bij zijn mama in de buik, het kan nu niet lang meer duren.

23 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel leuk al die verschillende EF patroontjes op je kaart en Ja daar is hij weer de sneeuwpop favoriet vandaag op de kerstkaart :). Spannend Angelique wachten op de geboorte, fijne dag.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje wat een leuk idee met de geemboste vakjes wat een schattig plaatje van het mini sneeuwpopje
groetjes ellen

Antjes kaartcreaties zei

Leuk gedaan die geëmboste driehoekjes Angélique.
Het is een erg leuke kerstkaart met de sneeuwpop en de tekst van glitterpapier.
Het maken van kaarten blijft handwerk hoor...
Groetjes Antje

Elizabeth zei

Dat is ook best moeilijk om die afstanden precies gelijk te krijgen!
Misschien valt het minder op als je de kaart nog wat meer vult, maar misschien wordt het dan ook wel weer te druk...

gerrie zei

Een heel werk om precies die kaartjes te leggen. Het is een beetje een CASkaart geworden, maar evengoed leuk hoor. Groetjes,Gerrie.

Epie zei

Mooie Cas kerstkaart met embos en sneeuwpop in t midden :-)
Fijne Kerstgroetjes Epie DT52WTC.....

Caroline Cards zei

Een super mooie kaart met al die verschillende driehoekjes.
Wat leuk om binnenkort oma te worden. Spannend!!!
Groetjes, Caroline

Annemarie en Merit zei

wat een leuk kaartje met al die verschillende designtjes embossing.....
Dat is nog een heel werk zo'n kaart met al die punten, wij hebben ooit zo iets gemaakt, nou als je van je papier af wilt moet je dat ons laten doe...zowat een heel blok versneden, en nog niet naar ons zin....
Gezellig dat je weer een kaart laat zien vandaag op de 52WTC blog.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Céline zei

Mooie kaart heb je gemaakt.
En heel knap dat je er al 12 kerstkaarten gemaakt hebt.

Martha zei

Leuk kerstkaartje, Angelique
Leuk bedact!
O dat is spannend bijna een klein wondertje erbij,
Liefs Martha

Trudy zei

Leuke kerstkaart met de schattige sneeuwpop, hij lijkt mij wit genoeg!
Groetjes en hopelijk komt je kleinzoon snel, maar dat horen we dan wel!
Trudy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke kerstkaart met dat leuke plaatje als stralend middelpunt. Hij zal het nog naar zijn zin hebben in mama's buik hihi.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC Angélique.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een ontzettend leuke kaart. Goed bedacht met die driehoekjes en dan embossen. Heel mooi gelukt.
Spannend he, met de kleinzoon.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Trijntje zei

Soms gaat het anders dan je in je hoofd hebt. Ik denk dat we dat allemaal weleens hebben het is inderdaad best een leuke kaart geworden. Nog even wachten oma in spe….hi hi…. Groeten Trijntje

Jantine zei

Wat een mooie kaart, Angelique. Heel leuk zo met al die verschillende embossing, leuk idee.
En in eerste instantie waren me de verschillende afstanden niet eens opgevallen, het was dat je er over schreef, toen heb ik nog eens gekeken en inderdaad. We zijn vaak zelf erg kritisch op ons werk, terwijl de ontvanger het waarschijnlijk niet eens opvalt.
Spannend, dat je kleinzoon nu ieder moment in de wereld kan komen!
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Diny zei

Wat een leuk kaartje Angelique!
Spannend allemaal he....nog eventjes geduld!
Groetjes Diny

Nancy Soetaert zei

leuk idee met de verschillende embossingachtergrondjes!
Leuk dat je er weer bijbent met een donderdagse kerstkaart (2 zelfs).
Nancy 52WTC

!neke zei

Heel leuk met deze achtergrondjes !!!
Groeten Ineke
DT52wTC

De Breimeisjes zei

Mooi, de witte achtergrondjes, de verschillende reliëfs.
O, dat kindje zit vast nog heerlijk veilig daar binnen!

Doris knippenenplakken zei

Super leuke kerstkaart, heel mooi met de embossing achtergrond.
OO spannend ...een kleinkindje op komst.
Groetjes Doris

Henriët zei

Heel leuk gedaan met die verschillende embossing op de achtergrond.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

En toch is het wel leuk! Soms worden papiertjes ook wat klein door het embossen of ze trekken wat scheef.
En ja... je bent echt aan het aftellen he? Alleen weet je niet hoe ver je moet aftellen hihihi....Sterkte met wachten!

Marjolein zei

Wat een leuk idee! Mooi hoor. En wat spannend, een kleinzoon op komst. Aftellen! Groeten Marjolein