dinsdag 29 maart 2022

Verrassing (20)

 Jawel, Remco had er weer één en wát voor één! 


Zo superleuk hoe hij dat elke keer weer doet! Remco doet zelf niets met kaarten maken, maar weet toch steeds een originele uitdaging te bedenken.  De ene keer wat makkelijker dan de andere keer, maar steeds heel creatief. Ik heb van deze de tekst nog even beter leesbaar gemaakt.


Even een kleine toelichting: ik ben dol op eekhoorntjes, soms is er één (één keer waren er zelfs drie tegelijk!) bij Remco in de tuin. Ik spoorde Remco aan om een voederhuisje te kopen zodat het diertje zich thuis zou gaan voelen, maar dat kwam er niet. Ik heb toen mijn vader gevraagd er één te maken (had mijn vader ook meteen wat te doen) en die gaf ik aan Remco met een zak vogelpinda's erbij.  Remco hing het netjes op, een week voordat ik naar Remco zou gaan, maar er kwam geen eekhoorn. De eerste ochtend dat ik er was (Remco lag nog in bed) verscheen er een eekhoorntje, yes! Ik heb het gefilmd anders zou Remco mij nooit geloven. Daarna is het beestje niet meer geweest.

Maar nu moest ik dus zelf een voederhuisje maken... hoe ging ik dat nu weer doen?
Gelukkig kwam het idee vrij snel en nog meer...


Als bewijs dat het echt een mini-schudgedeelte is, hier 2 foto's waarop je kunt zien dat het voedsel anders ligt.


Nu vond ik het zelf nog grappig om één van de eekhoorntjes de boom in te laten klimmen, dat zie je hier op het filmpje.


De kaart stuurde ik naar mijn ouders, ze vonden hem geweldig.

Dan nog even antwoord op de vraag of Remco geen Covid heeft: nee, hij was niet bij mij toen ik besmet raakte, ik heb hem nu een aantal weken niet gezien door de covid.
En ja, het duurt best lang bij mij, maar ik ben opgelucht, het had veel erger gekund, daar ik astmatisch ben. Ik ben het wel zat, maar zal binnenkort Nevv en Remco wel weer kunnen knuffelen, geduld is een schone zaak.

21 opmerkingen:

De Hobbykamer van Petra zei

OH wat is jou Remco toch een schat en wat creatief dat hij dit voor je bedenkt. Zo leuk. Je kaart is ook superleuk.
Ik hoop echt dat je snel weer opgeknapt bent.

Lieve groet, Petra

Elizabeth zei

Haha, de verrassing had dus een achtergrond. Wat ontzettend leuk van Remco om zoiets voor je op te sporen! Ik wed dat jullie er samen veel lol om hebben. En jij hebt de noot weer gekraakt en een schitterende kaart gemaakt!
Zo gaaf, met dat schudgedeelte.
Fijn dat je aan het opknappen bent van Corona, de nasleep kan lang duren. Ja, met astma moet je extra oppassen. Beterschap voor het laatste restje!

Céline zei

Wat een leuke kaart! En knap dat je het eekhoorntje kan laten klimmen in de boom.
Wél vervelend dat het bij jou wat langer duurt. Ik hoop dat het gauw voorbij is.

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een ontzettend leuke kaart heb je weer gemaakt met deze verrassing van Remco. Echt super gaaf. Remco weet je wel opdrachten te geven zeg haha. Maar het is je echt super goed gelukt. Dat eekhoorntje wat de boom in klimt vind ik echt super mooi gedaan. Erg leuk.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

LisannesKaartenhobby zei

Super lief deze toffe verrassing! Heel mooi gemaakt! Niks aan he die corona... doe maar rustig aan , hopelijk ben je snel weer de oude

Hobbygroet Lisanne

Martha zei

Dat heb je leuk gemaakt, Angelique!
En zo vrolijk dat het ene eekhoorntje de boom in kan klimmen!
Vervelend dat het gedoe zo lang duurt bij jou, hopelijk is het eind in zicht
Liefs Martha

Anita van Deur zei

Wat ontzettend leuk van Remco, super leuke kaart. Fijne dag.

De Breimeisjes zei

Wat een geweldige kaart!
O, nog steeds last van Covid... Zo jammer en vervelend! Beterschap en ik hoop dat je goed hersteld!
Lieve groet,
Akkelien

carla zei

Hoe geweldig leuk is dit.
Mooi gemaakt en tof zeg dat eekhoorntje dat in de boom klimt.
Groetjes,
Carla

Franciens Haakwerk zei

Jij wordt lekker vaak verwend door je Remco, en wat een leuke uitdaging weer met een super leuk resultaat. Groet Francien

Creaellenknutselsite zei

wat een gaaf kaartje met de lastige opdracht, maar het is zo goed gelukt wat superleuk dat eekhoorntje dat naar boven loopt
beterschap hoor
groetjes ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wauw wat superleuk gemaakt met dat schudgedeelte in het voederhuisje en die eekhoorn die tegen de stam op klimt. Hier is echt over nagedacht en veel aandacht aan besteed, ik vind hem geweldig. Knap dat jij een filmpje kunt plaatsen, ik krijg het niet voor elkaar :(
Lieve groetjes Miranda

Doris knippenenplakken zei

Wat een super leuk kaartje!
Heel mooi gedaan met de lieve eekhoorntjes.
Snel beterschap, groetjes Doris

Trijntje zei

Ooh wat heb je een mooie kaart gemaskt en de opdracht geweldig uitgewerkt. Die Remco...ha ha.Hij houdt je leuk bezig. Nog veel beterschap. Hopelijk knap je snel op. Groeten Trijntje

Ellen zei

Geweldig met de eekhoorntjes…superlief!
Leuk van Remco al die gezellige opdrachten!
Groetjes Ellen

Henriët zei

Wat een geweldig leuke kaart! Remco blijft je maar uitdagen. Dit was geen eenvoudige met een verplicht schudgedeelte maar jij hebt het jezelf nog moeilijker gemaakt met een bewegende eekhoorn. Super gedaan.
Groetjes van Henriët

Daphne zei

WAT EEN LEUKE KAART!!
Remco verzint dan misschien iets creatiefs, ik vind dat jij altijd hele creatieve kaarten maakt naar opdracht van hem, héél knap vind ik dat!
Wat leuk om het konijn in de bon te laten komen, natuurlijk waren je ouders hier heel blij mee!!
Gelukkig lijkt het ergste nu voorbij qua Covid, voor jou, hou nog even vol.

GerJanne zei

Oh wat ontzettend gaaf! Dat is het voordeel van quarantaine, of niet? Alle tijd om het allemaal uit te vogelen. Ik snap helemaal dat je ouders hem geweldig vonden. EN Remco? Was hij tevreden? Verbaasd? ZO leuk dat die eekhoorn de boom inklimt.
Nou, ik hoop dat je binnenkort lekker kan knuffelen met Nevv. Het gaat zo snel.

Nelleke zei

Wow wat een geweldige kaart en wat een leuk verhaal erbij zeg! Jij krijgt het nu dubbel en dwars terug dat je nu zelf een eekhoornhuisje moet maken.. Maar wat hb je het leuk uitgevoerd en die klimmende eekhoorn? Geweldig. Groet, Nelleke

Sarah zei

Wat leuk gemaakt en de achtergrond rond de hele opdracht is geweldig. Neem je tijd om aan te sterken! Groetjes x

marja zei

Wat een leukerd zeg. Echt leuk bedacht zo. Deze ga ik ff onthouden. Leuke inspiratie. Groetjes Marja