maandag 28 maart 2022

Gebakjes

 Op het challengeblog van De Egel zag ik een mooie kaart van Miranda die ze graag gelift zien, ik pakte daarvoor mijn stempels van gebakjes er weer eens bij. En mijn Twinmarkers (ik ben er steeds blijer mee). Ik weet ook al naar wie ik de kaart ga sturen, dus niet voor de voorraad.


Ik heb niet de illusie dat ik in de top 3 eindig, want er zijn zoveel prachtige inzendingen en mijn kaart is niet echt bijzonder, maar ik was er wel lekker mee bezig. En dan met name met het kleuren en uitknippen, beiden vermeed ik meestal omdat ik ze niet goed beheers, maar oefening baart kunst en omdat ik voorruitgang zie vind ik het leuk om te doen. Niet dat ik er nu goed in ben hoor, maar het leerproces is leuk.

Ik ben nog steeds niet aan het werk, de Covid is nog niet helemaal uit mijn lijf. Gelukkig gaat het wel elke dag wat beter, hopelijk kan ik deze week weer aan de slag, ben nu al 2 weken thuis en ben het meer dan zat. Maar dankzij die Covid gaat het knippen en kleuren me wat beter af, is het toch nog ergens goed voor.

16 opmerkingen:

Henriët zei

Wat een vrolijke kaart! Heel leuk met al die gebakjes. Dat kleuren gaat je goed af.
Groetjes van Henriët

Anita van Deur zei

Mooi kaart met die lekkere cupcakes, fijne dag.

Diny zei

Wat een super leuk lift heb je gemaakt!
Groetjes en beterschap nog he!
Diny

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de lekkere gebakjes erop in de vrolijke kleurtjes
ik kleur ook graag met twin markers
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Het is een leuke kaart met deze stempels en die heb je mooi ingekleurd. Het kleuren gaat je echt wel goed af hoor!
Haha, waar Covid al niet goed voor is, maar ik hoop toch dat je snel weer helemaal beter bent.
Groetjes, Caroline

casa crea d' emilia zei

Wat een ontzettend leuke kaart Angelique. Echt super met die gebakjes erop, dat kleuren gaat je heel goed af hoor. prachtig. Wat vervelend dat je nog steeds met covid zit, heb ook collega's die er goed ziek van zijn geweest. Hopelijk gaat het snel beter.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Irene zei

Duurt lang hè eer je weer hélemaal de oude bent maar zoals je al schrijft: heerlijk stééds beter worden in de hobby is dan wel een elk nadeel hep se voordeel dingetje 🤣. Lekkere cupcakes!
XxIrene

bolletjelucky.blogspot.com zei

Yummie, dat ziet er lekker uit met de mooi ingekleurde gebakjes. Een leuke smakelijke lift heb je ervan gemaakt Angélique.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda dt De Egel

Elizabeth zei

Ik vind je kaart zeer geslaagd! Ach, en je hoeft ook niet altijd te winnen hè.. Het gaat om het plezier dat je erin hebt en voor de ontvanger om te krijgen... O ja, en die twinmarkers moet ik ook weer eens tevoorschijn halen...

Scraptastisch zei

Je cupcakes staan er mooi gekleurd op Angelique! En wie weet wordt je ook een inkleur wonder, hihi...de aanhouder wint! Fijne dag vandaag!
xx Gerie

karin zei

Dat ziet er lekker uit Angelique.
Je hebt het flink te pakken met die Corona. Zelf heb ik er vorige week maar een paar dagen last van gehad.
Beterschap en groetjes,
Karin

Franciens Haakwerk zei

Een lekkere kaart dit keer, balen zo lang thuis als je wilt werken. Gelukkig heb je genoeg hobby's. groet Francien

Trudy zei

Wat een lekkere en leuke kaart met de cupcakes! Sterkte met de corona, wel grappig dat je nu steeds beter wordt in knippen en kleuren!
Groetjes Trudy

GerJanne zei

Wat een ontzettend leuke kaart is het! Zo vrolijk! Jammer dat het zo langzaam gaat dat opknappen. Maar voordeel is dat je lekker kunt kleuren. Peters surprise is er perfect door geworden.... ach zo heb elk nadeel zijn voordeel. ;-)

Daphne zei

Mooi hoor en inderdaad, het kleuren gaat je goed af.
Weet je wat het is met het kleuren..... je zit er met je neus bovenop en dan zie je alles. Ik ga vaak zitten, kleur mijn stempel en neem dan afstand (even thee halen of Floor uitlaten, zoiets), als ik dan terug kon en ik kijk naar mijn gekleurde afbeelding vind ik het vaak best goed gelukt.
Ik heb jouw kaart even ingezoomd, maar ik vind dat je er steeds beter in wordt met de schaduw en de diepte.
Gewoon lekker blijven doen, het is sowieso ontspannen, vind je niet?
En het knippen, je weet hoe een hekel ik eraan had, maar nu draai ik mijn hand er niet meer voor om, hihi.
Jij hebt trouwens best lang last van de Corona zeg, niks niet leuk.
Hoe is het met Remco? Heeft hij geen last?

Nelleke zei

Oefening baart kunst, dat zie je maar weer. Ik ben er ook niet zo goed in, maar ik vind het zeker leuk dat je het probeert en doet. Dat heeft dan deze mooie en frissen taart kaart tot gevolg. Beterschap nog, balen dat het zolang duurt.
Dank je wel voor jou liftbijdrage aan de Egel. groetjes, Nelleke