maandag 7 maart 2022

Gastdesigner voor Cheerful Sketches Challange Blog

 In januari ontdekte ik het Cheerful Sketches Challange Blog,  ik deed er voor het eerst mee en ik won gelijk al een plekje als gastdesigner,  zo ontzettend leuk!
Ik kreeg de sketch en een digi van dr. Digi, Oscar en Oksanna toegestuurd. Het was de eerste keer dat ik met een digi werkte, tsja, voor alles is een eerste keer hè.

Voor deze kaart koos ik eerst het papier, ik vond veertjes wel leuk passen bij de leuke uiltjes. De digi kleurde ik met Twinmarkers. De tekst is van Craft Emotions.


In het echt zijn de kleuren beter op elkaar afgestemd, de foto is genomen met wat raar licht.
Ik vind het een heel leuke sketch, jullie kunnen er vast ook wat moois mee maken, dus doe lekker mee.

22 opmerkingen:

Martha zei

Wat een leuke kaart Angelique
Mooi in deze paarse tinten!
Petra heeft dezelfde digi gebruikt alleen anders gekleurd en dan lijkt het echt herl anders
Fijne dag liefs Martha

Anita van Deur zei

O wat lief dit uilenpaar echt een mooie kaart altijd fijn om GD te mogen zijn.

Irene zei

Schattig uilensetje en leuke kleuren op je gastdesignerkaart!
XxIrene

bolletjelucky.blogspot.com zei

Superleuk deze mooie kaart in vrolijke kleuren Angélique. Ik vind hem gaaf. Leuk dat je gast-designer mocht zijn.
Lieve groetjes Miranda

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke uiltjes, leuke kleurtjes heb je gebruikt, wat leuk dat je gastdesigner bent
groetjes ellen

Trijntje zei

Je hebt een leuke kaart met de digi gemaakt. Een leuke schetsuitwerking. Leuk dat je gastdesigner mocht zijn. Is er al een kleinzoon geboren?... Groeten trijntje

De Hobbykamer van Petra zei

Superleuk en gefeliciteerd dat je gastdesigner mocht zijn.

Lieve groet, Petra

Caroline Cards zei

Een leuke kaart en mooie kleuren!
Groetjes, Caroline

De Breimeisjes zei

Leuk zeg, gastdesigner! En ook weer een geweldige kaart!

Diny zei

wat een leuke kaart is dit!
Groetjes Diny

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat leuk dat je gastdesigner mocht zijn. Je kaart is echt super leuk geworden. De sketch is heel mooi. Jouw kaart voor mijn verjaardag is er ook, wat een ontzettend mooie kaart heb je weer gemaakt :-) Dankjewel. Hij staat te pronken op de schoorsteen.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Scraptastisch zei

Ja voor alles is een eerste keer, hihi
Je gast kaartje met lieve tekst is enig geworden Angélique!
groetjes Gerie

!neke zei

Helemaal leuk in deze gave tinten !!!!
Groeten Ineke

Nicole Parmentier zei

Wat een snoezig kaartje met deze leuke uiltjes! Soms is het inderdaad lastig om de kaart goed te fotograferen. Ik gebruik een spiegelreflex camera en zet altijd de flitser uit en probeer in daglicht te fotograferen maar op donkere dagen is dat best lastig. Gelukkig wordt het nu steeds langer licht. Wat leuk om te lezen dat je zoon een app voor de Amfi heeft gemaakt!! Er is veel over de opleiding te doen geweest maar Sverre heeft het er gelukkig erg naar zijn zin.

Daphne zei

Het is zeker een leuke sketch.
Ik wil ook nog meedoen, maar heb nog niet zoveel tijd over de komende dagen.
Wat een vrolijke kaart maakte jij als voorbeeld.
Grappig dat je meteen gast disigner mocht zijn, na 1x meedoen.

karin zei

Wat heb je die mooi ingekleurd. Lief kaartje met die uiltjes erop.
Groetjes,
Karin.

GerJanne zei

Hee, superleuke uilen zo in blauw. En leuk dat je gastdesigner wilde zijn. Het is een mooie uitwerking van de sketch

Elizabeth zei

Je wordt wel uitgedaagd op deze manier! En ik vind de kaart ook duidelijk anders dan wat je meestal maakt, maar zeker òok mooi!

Trudy zei

Hele leuke kaart met de uilen! Wat leuk dat je na 1x mee doen al gastdesigner mocht zijn!
Dat had je vast niet verwacht!
Groetjes Trudy

Doris knippenenplakken zei

Leuk dat je GD mag zijn, je hebt een schitterende kaart gemaakt.
Super lief de digi heel mooi ingekleurd en de tekst past er perfect bij.
Groetjes Doris

*Vicki* zei

Oh wow those owls are stunning! Really love the colors on this and what a fabulous take on the sketch!

Bernadet zei

Wat heb je een gave kaart gemaakt Angelique.
Mooi papier ook.
Dank je wel dat je deze maand onze GDT bent bij Cheerful. Heel leuk!!