vrijdag 18 maart 2022

Hoera een kleinzoon! (2)

 Dank jullie wel voor alle felicitaties als reactie op deel 1 van dit blogbericht en alle beterschapswensen op het voorgaande bericht. De covid is voor mij als een flinke bronchitis, mijn zoon heeft mildere klachten. We komen er vast snel overheen.
Deze keer komen de kaarten aan bod.
Allereerst natuurlijk de kaart voor mijn zoon, schoondochter en Nevv.


Met aan de binnenkant


Hier zien jullie de pagina's van het "avonturenboek" nog leeg, ik plakte links een mooie foto van de kleine man, rechts zijn geboortgegevens, met het oog op privacy plaats ik dat hier niet. Nevv zijn ouders vinden de kaart heel gaaf, ik ben er zelf ook erg blij mee hoe het geworden is.

Voor de andere oma en opa maakte ik ook een kaart om hen te feliciteren met hun kleinzoon. De inspiratie vond ik op Pinterest. 
De opa is dol op vliegtuigen, daar heb ik er ook één van op verwerkt.


Ook voor Remco maakte ik een kaart. Zoals jullie inmiddels wel weten is Remco dol op ijs en naar Ellemijn noemt hij zichzelf "Opa Ijs", dat zal hij naar Nevv ook doen.
Toen ik van Angela van het blog Mijn Hobbyhonk Challenges  een tijdje terug een stempelset van een jongetje met ijsje kreeg wist ik dat ik die stempel voor dit moment moest bewaren.

De stempel van het jongetje heb ik ingekleurd met potlood (Pablo van Caran d' Ache), daarna knipte ik het heel precies uit. Vervolgens heb ik het op wit stevig papier(220 grams) gelegd en met een randje om de stempel uitgeknipt. Ik plakte foamtape tussen beide lagen en ook tussen het achtergrondpapier en de witte laag, zo ontstond er extra diepte. De tekst maakte ik met een alfabet stansset.

Als laatste maakte ik een kaart voor mijn ouders, Nevv is hun eerste achterkleinkind. 
Ik maakte deze kaart volgens de leuke sketch van Cheerful Sketches Challange Blog , waar ik eerder ook een kaart als gastdesigner voor mocht maken.


Bij deze kaart kwam er ook een foto van de kleine man aan de binnenkant.
Het beertje en de strook links zijn donkerbruin, die lijken wel zwart op de foto.

25 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

meid meid wat een werk heb jij gehad de laatste dagen en alles zo leuk en persoonlijk gemaakt Heel KNAP!!
Liefs Annemarie en Merit

Caroline Cards zei

Super mooie kaarten heb je gemaakt. Haha die met het ijsje voor Remco is geweldig leuk!
De kerstkaart van gisteren is ook heel mooi!
Groetjes, Caroline

Céline zei

Wat een mooie kaarten heb jij gemaakt!
En zo persoonlijk.

Creaellenknutselsite zei

wat een serie mooie kaartje met op elk een persoonlijk tintje, leuk al de blauwe kleurtjes
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Je bent heel creatief geweest stuk voor stuk zijn ze prachtig, hopelijk zijn jullie weer gauw opgeknapt.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat ben jij een bezig bijtje geweest Angélique en wat zijn ze stuk voor stuk mooi geworden. Hele vrolijke tot in de puntjes verzorgde felicitatie-kaarten voor de geboorte van Nevv. Knap dat je er ook nog iets persoonlijks voor de ontvanger op wist te verwerken, heel leuk. Beterschap
Lieve groetjes Miranda

Martha zei

Wat een mooie creaties ter ere van de kleine nieuwe man, Angelique
Stuk voor stuk heel erg mooi gemaakt en lekker vrolijk!
Hopelijk knap je snel op!
Liefs Martha

Elizabeth zei

Inderdaad, precies wat Miranda hierboven zegt... Mijn mond valt open van verbazing, en iedere keer weet je weer iets origineels te bedenken!
Balen dat je het toch wel flink te pakken hebt. En je kunt nu natuurlijk ook niet steeds naar Nevv...
Beterschap!

!neke zei

Prachtige creaties !!!!
Groeten Ineke

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Je bent mooi druk geweest met alle kaarten. En ze zijn allemaal ontzettend goed geslaagd. Echt heel erg mooi geworden.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Nicole Parmentier zei

Wat een prachtige serie kaarten ter aankondiging van de kleine Nevv. Vooral de eerste is echt een beauty, en echt eentje om te bewaren met zijn geboorte foto en gegevens. Superleuk!!

Trijntje zei

Wat heb je een leuke serie babykaarten gemaakt ter ere van de geboorte van Nevv. Je hebt sommige erg leuk persoonlijk gemaakt. Ik heb ook een kaart voor jou gemaakt… maar die komt volgende week. Goed weekend alvast. Groeten Trijntje

Angélique zei

O, superleuk, ik kijk er naar uit! Maar geen haast hoor 😉

De Breimeisjes zei

Wat prachtig! Origineel en stuk voor stuk heel speciaal, deze kaarten.

GerJanne zei

Oh wat gaaf deze serie kaarten voor de jonge ouders, andere opa en oma, Opa IJs en je eigen ouders. Ontzettend goed over nagedacht en uitgevoerd. Ze zijn allemaal geweldig! Je hebt er vast ook veel plezier aan beleefd om ze te maken.
EN fijn dat het niet erger is dan een flinke bronchitis (hoewel dat wel lastig kan zijn..)

De Hobbykamer van Petra zei

Superleuk en je hebt groot gelijk. Dingen die prive zijn scherm ik ook af. Ze vinden je kaarten vast erg leuk.

Lieve groet, Petra

Ps: hopelijk ben je snel weer de "oude" .

Daphne zei

Ik vind ze stuk voor stuk allemaal heel erg leuk!!
Zo leuk zoals je voor iedereen een persoonlijke noot toegevoegd hebt.
Wel zielig, er is geen kaart voor jezelf🤣

Ina ( Frysk Famke ) zei

Ohhh wat een gave serie en zo mooi persoonlijk.
Genieten voor mij en de ontvangers!

Ben ook even terug gescrold en heerlijk genoten van alles wat ik
gemist heb.

Fijn weekend Ina

Bernadet zei

Wat heb je prachtige kaartjes gemaakt Angelique!
Het geboorte kaartje voor de kersverse mama en papa is werkelijk prachtig.
En dan het kaartje voor opa ijs haha, echt super!!
Ook supermooi dat je elk kaartje zo persoonlijk hebt gemaakt.

marmarel zei

Wat een leuke, creatieve kaartjes heb je gemaakt! Hartelijk gefeliciteerd met je kleinzoon Nevv! Ik heb deel 1 erbij gelezen, erg leuk de luiertaart en gehaakte bijtring.
Groetjes, Marijke

Doris knippenenplakken zei

Schitterende kaartjes Angelique!
snel beterschap voor jullie.
Groetjes Doris

Ellen zei

Superleuke kaartjes maakte je…heel lief hoor! Hoop dat jullie snel opknappen!
Groetjes Ellen

Margreet zei

Wat heb je veel kaartjes voor alle betrokkenen gemaakt. Super hoor.
Je kaartje voor de challenge van Cheerful Sketches is een plaatje geworden. Bedankt voor het meedoen!
xxx Margreet

Sarah zei

Leuk Angélique! De tweede kaart vind ik super. Zo schattig.
Even uitzieken en dan kan je op baby bezoek x

Ela zei

En deze serie is ook top, zo persoonlijk! Een snel herstel gewenst, dan kunnen jullie naar de kleine toe. Groetjes Ela