maandag 21 maart 2022

Konijntjes voor Emily

 Twee weken terug was Emily jarig, 26 jaar werd ze. Ik "ken" Emily al heel wat jaren van het blog, zij had eerst ook bijna alleen maar haakwerk op haar blog, net als ik, tegenwoordig is ook zij aan kaartenmaken verslingerd. Emily is altijd heel enthousiast en toen ik de kaart voor Ellen liet zien reageerde ze dat ze de konijntjes zo superschattig vond. Nu vind ik dat ook en was ik blij dat ik ze weer op een kaart kon gebruiken.


Ik heb heerlijk met de stempeltjes gespeeld en Emily was blij met de kaart, de konijntjes hebben ons beiden blij gemaakt.
De achtergrond is gemaakt met Memento inkt, de konijntjes van Hello Bluebird zijn ingekleurd met Twinmarkers. 

Helaas ben ik nog thuis door de Covid, ik vrees dat dat ook nog wel even gaat duren, stom gedoe!

Waar ik wel heel blij van word, zijn de kaarten die ik als kersverse oma heb mogen ontvangen, zo lief, nogmaals hartelijk dank aan de afzenders. Ik laat ze binnenkort zien hier.

16 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Een super leuke kaart en die konijntjes zijn zó lief.
Wat een leuke hobby hebben we toch. We worden blij van het maken en met het eindresultaat maken we andere mensen weer blij.
Hopelijk knap je snel op. Beterschap!
Groetjes, Caroline

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Ja, je kaart vind ik echt een plaatje. Vind het echt super dat ik van die mooie kaarten van je krijg :-).
Wat vervelend dat je nog steeds thuis zit met covid, akelig zeg. Hopelijk gaat het snel beter.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Scraptastisch zei

Ze zijn super schattig deze konijntjes die bloemen, ballonnen en kadootje brengen naar de jarige! Hele gezellige kaart Angelique! Nog steeds niet goed opgeknapt, heel vervelend maar neem je tijd ... rest verschijnselen zit je niet op te wachten toch. Wel heerlijk dat de zon schijnt een frisse neus halen doet vaak ook goed! Veel beterschap hoor!
xx Gerie

De Hobbykamer van Petra zei

Superleuke kaart Angélique en wat naar dat je nog steeds ziek thuis bent.
Beterschap.

Lieve groet, Petra

Creaellenknutselsite zei

oooh wat issie leuk geworden met de schattige konijntjes wat een leuk tafereeltje heb je ervan gemaakt
beterschap hoor ik hoop dat tante Corona snel verdwijnt
groetjes ellen

Martha zei

Heel leuk dit konijntjeskaartje Angelique!
Wat is dat toch vervelend dat Covidgedoe, hopelijk ben je snel hersteld!
Wij hebben het nog niet gehad, tenminste niet merkbaar, terwijl we ook niet zijn geprikt, hoe kan het he?
Liefs Martha

Anita van Deur zei

Vrolijke verjaardagskaart met de konijntjes, hoop dat je gauw weer opgeknapt bent.

Elizabeth zei

Ha, wie zou niet blij worden van deze vrolijke beestjes! Het is een superleuk kaartje.
Balen zeg, dat je nog niet echt opknapt. Hoop dat je deze week toch spoedig herstelt!

Ria, zei

Angélique, wat is er veel gebeurd in de afgelopen tijd, en wat heb je weer prachtige dingen gemaakt. Ik had door omstandigheden een poosje niet bij je rondgekeken... Alsnog gefeliciteerd met het kleine manneke, en wat een opluchting dat jullie hem niet besmet hebben. Ik hoop dat je snel weer de oude bent, en geniet van Nevv!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele lieve, vrolijke kaart met die leuke konijntjes Angélique. Je hebt er een gezellig tafereeltje van gemaakt, ze bouwen echt een feestje hihi. Vervelend dat je niet het gevoel hebt dat je opknapt, hopelijk verandert dit snel.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart met de leuke konijntjes. Mooi tafereeltje. Groeten Trijntje

!neke zei

Geweldige kaart !!!!
Groeten Ineke

Trudy zei

Super lief en leuk kaartje en je babykaartjes hieronder zijn ook al zo leuk en schattig!
Sterkte met de corona, hopelijk ben je snel weer beter.
Groetjes Trudy

Daphne zei

Ze zijn ook super schattig, deze konijntjes.
Leuk is dat hè, als je zelf blij wordt van iets en je weet zeker dat je iemand anders er ook blij mee kan maken.
Mooie achtergrond trouwens, die is goed gelukt.
Ik zeg het toch al steeds: wat een gedoe, door stomme Corona!!
Sterkte hoor. Gelukkig krijg je veel leuke post.

GerJanne zei

Och jee.... het gaat dus niet zo goed nog! Wat balen. Ik hoop wel dat je binnenkort merkt dat het beter gaat.
Je kaart is super leuk! Ik snap dat Emily er blij mee was.

Sarah zei

Wat leuk! Nog even volhouden, het gedoe gaat weer over x