maandag 14 maart 2022

Uilenfeestje

 Vorige week was een cliënt van mij jarig. Deze meneer laat mijn kaarten altijd heel lang staan (de kerstkaart staat er nog), dus dan is het leuk om voor hem iets moois te maken.
Ik maakte een uilenfeestje voor hem.


De uiltjes zijn stempeltjes van Craft Sensations (vorig jaar van GerJanne gekregen), ik kleurde ze in met Twinmarkers.
De stans om het kaartmodel te maken is van Marianne Design  (ik maakte hem hier ondieper), net als de tekst, lampionnetjes en het gras. De takjes met bloemetjes weet ik niet zeker, ik denk van Ali. Het papier is ook weer van Craft Sensations. 

12 opmerkingen:

Diny zei

Wat een leuke feestelijke kaart met de gave uiltjes Angelique!
Groetjes Diny

Annemarie en Merit zei

wat een reuze gezellige vrolijke kaart met die schattige uiltjes, die zal zeker nog wel een poosje blijven staan!
Liefs Annemarie en Merit

Creaellenknutselsite zei

wat een gezelligheid op je kaart met de vrolijke uiltjes het is een en al feest leuke kleurtjes en details
groetjes ellen

Céline zei

Leuke uiltjes!

De Hobbykamer van Petra zei

Superleuke kaart Angélique en die uiltjes passen perfect in deze mal.

Ik kreeg van manlief een paar Ali malletjes alvast voor mijn verjaardag terwijl ik ook al een nieuwe bigshot van hem kreeg. Wat hij niet wist dat ik in de diverse groepen al gezocht (en gevonden), die malletjes zocht die hij voor me kocht. Maw heb ik nu Ali malletjes waar ik niks mee kan, een aantal heb ik al verkocht en heb er nu nog 2 over. Het gaat om het rendiertje en kikkertje. Mogelijk heb jij deze ook al origineel ;-)


Lieve groet, Petra

Caroline Cards zei

Een leuke kaart en die lampionnetjes maken het heel feestelijk!
Groetjes, Caroline

Trudy zei

Vrolijke en feestelijke kaart voor je client en leuk dat de kerstkaart nog staat bij hem!
Groetjes Trudy

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een ontzettend mooie kaart heb je weer gemaakt. Zo leuk dat je cliënt de kaart zo lang laat staan. Je kaart is echt een plaatje.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie vrolijke kaart Angélique, zeker weten dat deze nooit meer weggaat. Wat leuk dat die mijnheer je kaarten zo waardeert en er zo van geniet.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Wat een leuke vrolijke kaart heb je met de uilen gemaakt. Leuk als mensen de kaart zo lang laten staan. Een blijk van waardering. Deze kaart is dus goed besteed aan deze meneer. Je hebt de kaart erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje

Martha zei

Heel leuk dit uilenkaartje, Angelique
Zo grappig en feestelijk en mooi ingekleurd
Liefs Martha

GerJanne zei

Ah wat een leukerd is het! Gaaf te zien dat je de uiltjes weer hebt gebruikt.
Een uilenfeestje, hihi.. heel leuk!