donderdag 3 maart 2022

Kerstkaart met ruitjes én stippen

 Op het blog van 52 Weeks to Christmas willen ze voor de maandelijkse uitdaging ruitjes of stippen op je kerstkaart. Ik dacht:"waarom niet allebei, doe eens gek!" En zo kwam onderstaande kaart tot stand, voor mijn doen nog best vlotjes ook, haha.


Het papier is van Craft Sensations, het plaatje van Yvonne Creations, de tak en kerstballetjes zijn van Marianne Design. 

Het donkerrode papier bevat ijskristallen van goudkleurig glitter, daarom maakte ik met goudkleurig glitterlijm een slinger in de tak en omdat ik toch bezig was, ook her en der wat op de kerstballen op de strook achter het plaatje en op de hartjes van de poinsettia's op het plaatje. Ik vind het een heel kersterig geheel geworden.

27 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart heeft een vintage look die ik erg leuk vind.

Elizabeth zei

Inderdaad echt iets van vroeger, zoals Anita hierboven het benoemt als vintage.
Je bent heel goed in die stijl gebleven!

carla zei

Een hele mooie kerstkaart Angelique.
Ziet er zo leuk en gezellig uit. Lief hondje.
Ook heel mooi design papier hiervoor gebruikt.
Groetjes,
Carla

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een ontzettend mooie kaart. Kan mooi zo, ruitjes en stippen. Hij is echt geslaagd. Heel mooi.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Annemarie en Merit zei

wat een ontzettend lief kaartje.
Leuk dat je meedoet aan de uitdaging bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52wTC.

Trudy zei

Ha ha ja ik vind het ook een echt kersterig kaartje, schattig plaatje en mooie kerstkleuren, leuk kaartje!
Groetjes Trudy

Diny zei

Wat een leukerd heb je ervan gemaakt Angelique!
Groetjes Diny

LisannesKaartenhobby zei

Heel mooi, sfeervol kaartje! Net of je in een gezellig huiskamer bent met de hond... Heel mooi gemaakt!

Hobbygroet Lisanne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een lief, gezellig plaatje heb je gebruikt Angélique en heel leuk zoals je stippen en ruitjes gecombineerd hebt. Een mooie, gezellige kerstkaart.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Trijntje zei

Wat een mooie, lieve kerstkaart. Het papier past mooi bij dit plaatje. Groeten Trijntje

Marijke zei

Een mooi kaartje met een lief plaatje! Leuk dat je meedoet met de uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke.

Epie zei

Mooie nostalgische kerstkaart , gezellig dat je meedoet in week 9
Groetjes en genietse van het voorjaar, Epie DT52WTC

karin zei

Prachtig kaartje Angelique. Jij hebt de snijmal met de kersttak en kerstballen waar ik het stempeltje van heb zie ik.
Groetjes,
Karin

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje helemaal op en top kerst leuk de combinatie van stippen en ruitjes en een schattig hondje
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Mooie kaart en leuke combinatie van de ruitjes en stippen!
Groetjes, Caroline

!neke zei

Heel mooi geworden !!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Martha zei

Inderdaad een heel leuk kerstkaartje, Angelique
Mooi in de rood groene kleurtjes
Liefs Martha

Daphne zei

Wat een lieverd!!
Het hondje is echt een schatje.
Mooi dat je het een beetje hebt opgeleukt met de glitterlijm.

Suzan zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de Challenge
Bedankt voor het meedoen
Groetjes Suzan
DT52WTC

Doris knippenenplakken zei

Super leuke kerstkaart Angelique!
Fijn weekend, groetjes Doris

Jantine zei

Zo gek vind ik de combi niet hoor, Angelique. Ik deed het zelf ook. Je kaart is lekker vrolijk, zeer geslaagd!
Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging deze maand.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

GerJanne zei

Hahaha, ik moest echt even lezen en terugkijken. Ik denk houdkleurig? Bedoelt ze houtkleurig? Oh nee, goudkleurig, whahaha. Maar je kaart is superleuk, schattig plaatje ook.

Angélique zei

Heel goed gelezen GerJanne! Tsja, de h zit naast de g... dank je voor je oplettendheid!

Ina ( Frysk Famke ) zei

Wat mooi Angelique...

Ook even terug gescrold en heerlijk genoten van je creaties.

Fijn weekend Ina

De Breimeisjes zei

Ja, mooie combinatie!

Bernadet zei

Supermooi kaartje Angelique!

De Hobbykamer van Petra zei

Wow, een kombinatie die ik niet gauw gebruiken zou...ruitjes met stippen. Toch ziet je kaart er bijzonder uit en is hij goed gelukt.

Lieve groet, Petra